Thursday 1 November 2012



KEPUTIHAN



Keputihan bukanlah suatu perkara asing bagi wanita. Namun begitu, ianya bukanlah suatu yang disenangi, terutamanya apabila turut menghasilkan bau yang tidak menyenangkan. Antara punca terjadinya keputihan ialah; Kelembapan. Disebabkan memakai seluar-dalam biasa tanpa pengaliran udara yang cukup pada bahagian tersebut mampu menggalakkan pembiakan bakteria serta fungus dan kulat di bahagian faraj. Penggunaan pencuci wanita sahaja adalah tidak memadai sekiranya selepas dicuci kemudian masih mengenakan seluar-dalam biasa yang “kedap udara”sepanjang hari.

 

Premium Beautiful adalah penyelesaian terbaik bagi masalah ini. Sulaman fabrik ber-FIR pada Premium Beautiful yang melancarkan peredaran darah serta pada seluar-dalam panjang corsetPremium Beautiful mempunyai jaring yang membantu peredaran udara yang baik berlaku pada bahagian tersebut sekaligus mencegah pembiakan bakteria, fungus & kulat. Keadaan ini juga mampu menghilangkan bau yang kurang menyenangkan. Bahagian ini juga akan menjadilebih cerah dan kebersihannya pula mudah dijaga.

 

 

Menurut kajian perubatan, keputihan yang tidak terkawal mengandungi aisid yang boleh menyebabkan sperma atau benih mati ketika proses persenyawaan. Menunjukkan, antara punca sesetengah wanita berkahwin sukar mendapat anak adalah daripada masalah keputihan. Bakteria atau kulat yang menyebabkan keputihan itu mampu ‘menyerang’ TIUBFALLAPIO dan UTERUS seseorang wanita yang dijangkiti keputihan. Kesan daripada itu ia boleh membawa kepada kesukaran untuk seseorang wanita yang dijangkiti keputihan untuk hamil. Ia menjadikan sistem tubuh seseorang wanita itu tidak subur dan akan menyebabkan risiko KEHAMILAN EKTOPIK (ECTOPIC PREGNANCY)
 
 
 
 
Dalam istilah perubatan, perkara sebegini adalah lebih dikenali sebagai“Pelvic Inflammatory Disease (PID)”. Anda boleh bertanya dengan lebih lanjut PID ini kepada doktor yang merawat anda. Selain itu, bakteria atau kulat daripada jangkitan keputihan ini juga boleh akan menyebabkan kerosakan pada TIUB FALLOPIO. Ini dapat diperhatikan bagi sesetengah kes pasangan yang sukar mendapat zuriat, setelah membuat pemeriksaan kesuburan mendapati kedua2nya sihat dan normal.
 

Testimoni tentang produk Premium Beautiful membuktikan, wanita yang memakai Corset Premium Beautiful akan mendapati pada peringkat awal; cairan keputihan akan keluar dengan banyak dari faraj dan bertukar dalam bentuk kepingan atau ‘serbuk’ kering pada Seluar Dalam Panjang Premium Beautiful yang dipakai.

By wearing premium beautiful it really helps! seriously siapa2 yang mengalami keputihan or trying to conceive baby, I would 100% recommend Premium Beautiful!! Girdle Pb ada jaring-jaring lubang udara function dia untuk menggalakkan pengaliran udara, elakkan kelembapan dan juga prevent from bacteria growth, fungus dan bau. It's very comfortable and stay "fresh" everyday!! Reduce white discharge, lepas tu akan hilang terus! InsyaAllah..

So, apa tunggu lagi? Nak free fitting and consultation contact je Arfa ok.  Sekarang ni sedang ada promosi di mana ade rebate sehingga RM300 beserta free gift.
 
 
ARFAWATI MD YUSOF
017-2751613
 
 

No comments:

Post a Comment