Wednesday 17 October 2012

Premium Beautiful

Salam readers,

Hari ni Arfa nak kongsi dengan u all tentang satu penyakit tulang belakang.  Penyakit ni dinamakan "Scoliosis".  Penyakit "scoliosis"  ini berpunca akibat pertumbuhan tulang tidak normal, menurut Pakar Perunding Pembedahan Ortopedik Tulang Belakang Pusat Perubatan Pakar Sri Kota Klang, Dr. John Ooi Tzen Chuong, penyakit ini banyak berlaku kepada remaja perempuan dan sehingga kini puncanya masih menjadi misteri. 
 
Actually Arfa ada seorang member yang juga merupakan classmate masa sekolah menengah yang mempunyai penyakit yang sama.  Member Arfa ni Diba namanya. Memang seksa dan rasa kesian sangat bila tengokkan keadaan Diba masa tu.  Alhamdulillah....percaya tak yang dengan pemakaian Premium Beautiful secara konsisten, tulang belakang Diba sekarang dah semakin recover, masih bengkok tetapi tidak seteruk sebelum ni.  Rasanya Diba baru sahaja memakai Premium Beautiful selama setahun. 
 
This is Dina masa dia age 12 years old

 
This is her present..berbezakan? So sweet of her
 
 
Sekarang Diba sangat-sangat berpuas hati dengan penampilannya dan lebih konfiden.  U all berminat untuk mencuba dan tahu lebih lanjut tentang Premium Beautiful? Jangan segan-segan contact  ya....
 
 
 
ARFAWATI MD YUSOF
 
017-2751613
 
 
 
Because you worth it
 
 

 
 

No comments:

Post a Comment