Wednesday 14 November 2012



SEMINAR SSM / SM CYCLE 3
by Green Leader's Academy Malaysia


ALHAMDULILLAH... Seminar yang ditunggu-tunggu selama ni dah pun selesai dan Arfa tak sangka sangat-sangat sambutannya amat memberangsangkan.  This is my first time attending seminar yang di anjurkan oleh Green Leaders Academy Malaysia - G.L.A.M.  All this while selalu dengar je dari kawan-kawan terdahulu yang pernah join and I thought biasa-biasa je tapi bila diri sendiri join rasa sangat bertuah dan terharu.
 
Macam yang Arfa dengar dari mereka yang pernah attend this event, this seminar only happen ONCE A YEAR and no wonder la sambutannya hebat coz everybody tak nak ketinggalan gain ilmu dari para speaker yang sangat-sangat hebat.  Antara speaker yang hadir on that day ialah CDM Adibah Karimah, CDM Maisarah Ibrahim, CDM Naa Kamaruddin, CDM Al-Faath dan tak ketinggalan CDM Celebrity kita yang memang semua orang tertunggu-tunggu dia naik pentas iaitu CDM Hanis Haizi.


Even though seminar ni sarat and padat sehari suntuk, Arfa dan kawan-kawan lain yang hadir sikit pun tak rasa bosan.  Para speaker memang pandai ambil hati para peserta so takde la we all ni yang mengantuk dan lembik sepanjang seminar.




Pendek kata sesiapa yang attend the seminar on that day memang tak rugi malahan BERBALOI-BALOI heheheh....
 
 

No comments:

Post a Comment