Wednesday 17 October 2012

BIOzone Food Purifier


Salam readers,

Hari ni rasanya Arfa nak bercerita tentang produk penyahtoksin makanan ‘BIOzone” ataupun BIOzone Food Purifier.  Mungkin ada antara readers yang dah tau tentang produk ni dan mungkin juga ada yang tak pasti BIOzone ni apa kan?

BIOzone Food Purifier adalah sejenis alat yang menggunakan proses pengkhususannya iaitu menyatupadukan bahan perintang ozon bagi mengubah oksigen menjadi ozon.  Ozon akan kembali menjadi oksigen stelah menjalankan fungsi untuk menyingkirkan bahan-bahan tercemar.  BIOzone ni sangat-sangat efektif untuk :

·         Menyingkirkan toksin larut air, toksin larut lemak dan bacteria dalam
       makanan

·         Memulihara kesegaran makanan

·         Menyingkirkan bau

Secara ringkasnya, BIOzone ni memang sebuah alat yang mudah digunakan, selamat, efektif serta dapat memulihara nutrient makanan melalui penjanaan ozon yang konsisten. 
 
 
Actually, kalau kita tak guna @ cuba memang kita tak percaya atau pandang remeh tentang alat ini. Tapi yang pasti Arfa dah cuba sendiri alat ini and ternyata memang sangat-sangat baik.  Bukan semata-mata nak puji tapi memang betul.  Bila dah cuba BIOzone ni barulah kita tau segala yang kita makan selama ni mengandungi toksik dan segala bahan-bahan yang tercemar.  Tak percaya? Jom tengok gambar-gambar kat bawah ni.
 
 


 

Ini adalah gambar ayam yang sedang dinyahtoksin (selepas 5 minit)
 
Ini pula gambar ayam yang sedang dinyahtoksin (selepas 20 minit)
 
 
 
Oklah..untuk pengetahuan u all semua, semakin banyak bubble yang keluar semasa proses ini maknanya banyak la toksin atau bahan tercemar dalam ayam tersebut.  Oh sungguh mengelikan kalau u all semua tengok sendiri proses ni.  Baunya pun agak kurang menyenangkan la.
 
 
So u all semua fikir-fikirkan la ya.  Nak cuba guna sendiri tak? Jangan malu-malu contact ok. Kita share benefit BIOzone ni sama-sama untuk kesihatan sekeluarga.
 
 
 
 
 
Arfawati Md Yusof
 
 
017-2751613


 
 
 
 



 

 
 

No comments:

Post a Comment